livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Sunday, May 14, 2006

Og helga var fin,og helga var strevsom...

Torsdag fikk jeg besøk fra Prøysenland. Rolige, snille Eli og jeg koste oss her med god mat og rødvin. Jeg som er enhåndet fikk god hjelpmed det praktiske. Vi to hadde den skikkelige gode samtalen - det er viktig det av og til !

Fredag starta vi det sosiale med Rørosgjengen på formiddagen, kjempetrivelig med besøk på Stolt, så Solsiden og til slutt Karl Johan....Men du vet jeg begynner å bli for gammel til rangling (måtte jo holde ut til siste slutt da..). Lørdag kom og jeg var søkke forkjøla + +, men artig var det lell :-).

Stakkars de som har hatt konfirmasjoner i dag, det har vekselvis regna, hagla, sludda og vært litt sol - typisk mai-trøndervær - og bedre blir det vel ikke til 17.mai på onsdag. Martin ar vært en engel og vært her mye og hjelpt meg både med hundene og mere til - nå har jeg skikkelig vondt i handa. Vurderer å være hjemme fra jobb i morra, får sjå - jeg har jo sjøl krevd å få ha aktiv sykmelding....

Pian min har vært her og nå dratt på bowling - de er flinke til å holde sammen, det er jeg glad for.

Det er noen jeg må snakke med nå , så so long!

Ingunn

3 Comments:

  • At 8:36 PM, Blogger Berit said…

    ja helga ble litt strevsom, men allikevel kjempekoselig. Du var jo supertøff som startet så tidlig på fredagen og holdt ut til siste slutt. Håper du er bedre nå, ellers - god bedring! Vi fortsatte på lørdag kveld vi anderan. Møtte Paul og frua på kvelden, spiste bursdagsmiddag med dem og møtte Anne sidsel og tone etterpå. Ble kveld i 12-tida for Helge skulle på tidligvakt i dag. Damene besøkte Helge på jobb (ble avtalt i går), Tone dro til Klæbu og Anne Sidsel ble med hjem til oss på middag etterpå.Så Rørostreffet ble avslutta med at jeg kjørte Anne Sidsel til bussen i femtida i ettermiddag.Da jeg kom hjem var det kommet kaffebesøk.....Jaja, ryggen er stri nå, men jeg har fri i morgen. Vern hånda di da Ingunn

     
  • At 9:39 PM, Blogger Betty Boom said…

    Jammen, hvorfor var ikke du med på lørdagen Ingunn? Det tror jeg du hadde likt og tålt?....

    Mvh, Betty

     
  • At 9:14 AM, Blogger Betty Boom said…

    Det virket som om det vra forbeholdt en liten kjerne...

    b.

     

Post a Comment

<< Home