livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Monday, May 01, 2006

Gratulerer med dagen i internasjonal solidaritet med alle undertrykte

Ja, så er det 1. mai som jeg har lange tradisjoner med. Hvor mange ganger jeg husker vi satt på samorg-kontoret i siste liten og malte paroler. Hvor mange tog jeg har gått i. Hvor mange bekransinger det har vært og gode og dårlige taler. Hvor dårlig jeg har vært enkelte 1. mai-morgener på grunn av feiring kvelden før..

Nåhar jeg vært sofasosialist for mange år, enkelte år innimellom har jeg deltatt, men oftest de siste ti åra har jeg vært hjemme ja. Men jeg hører internasjonalen på radio, og korps ved flaggheising i området. Også har jeg hengt opp flagget da.

Så fikk jeg tips om at jeg kunne gå på tog på nett, så det har jeg gjort (litt feigt?? - nei da - jeg er jo tross alt sykmeldt) Gå inn på www.1mai.no , velg parole og bli med.

Jeg har en kinoavtale med ungene i ettermiddag - slipp jimmy fri. Nå skal jeg gå en tur til bensinstasjonen og kjøpe en avis (fra i går).

Ha i alle fall en flott 1. mai!

Ingunn

0 Comments:

Post a Comment

<< Home