livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Friday, April 28, 2006

Opprensking og våryrhet

Har hatt møte på jobb nå og fått rensket luften - veldig bra. Omtanke er viktig, men IKKE overkjøring. Livet er komplisert, det er klart og alle gjør vi feil. Jeg vil bare ha støtte på at det er FRISKT å være glad for å ha lykkes. Og det fikk jeg.

Har vårbrus i blodet, men vondt i hånda. Har pynta meg i dag til ære for sola og våren. I Trondheim er det 12 grader og sol.

Skal ha sosial happening her i "samlokaliseringa" nå i ettermiddag med tapas og litt vin. Vi 12 på arbeidsplassen min er samlokalisert med ca 40 andre, som vi bør bli bedre kjent med..

Gleder meg til 12. mai, håper mange "rørosinger" kommer. Skal sende ut en mail i kveld, hvis jeg får snakket med Betty først. Adresselista vår har en del feil - har rettet dem.

Og husk:

”Et fallskjermhopp er strengt tatt ingen særlig risiko. Det er bare en etteraping av livets virkelige risiko. Kjærlighet, intimitet og de andre er virkelig risiko. Hva er rafting mot en avvisning? Hva er et strikkhopp mot den elskedes telefon som aldri ringer?” Finn Skårderud

Ingunn

1 Comments:

Post a Comment

<< Home