livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Saturday, April 22, 2006

Hvordan skal skyttelen gå - hvilke tråder skal inn?

Jeg har gått og snakket med en klok mann i snart to år nå. Det har vært fint, og det har hjulpet - men jeg føler meg ikke helt stødig til å stå alene enda.
Den kloke mannen avslutter praksisen sin nå i mai.
Da må jeg finne på noe lurt, noe som kan hjelpe meg videre og være påfyll.
Har tenkt å tenke masse på det i helga. Kanskje er det lurt å gjøre noe helt annet? Vil gjerne ha innspill...
litt hjelpeløs...

2 Comments:

  • At 11:10 AM, Blogger Berit said…

    Jeg har hørt mye positivt om rosenmetoden, men har ikke prøvd det selv. Kanskje det hadde vært noe for deg, Ingunn? Her er utklipp fra deres hjemme side:
    Prøv Rosenmetoden

    Opplev hvordan respektfull berøring og bekreftelse med ord kan påvirke kroppen til dyp avspenning.

    Spente muskler og tilbakeholdte følelser kan frigjøres og bidra til merkbare forandringer i kroppen og i livet.

    Behandling med Rosenmetoden er et alternativ for deg som:



    har spente og verkende muskler
    har begrenset pust
    har vanskelig for å slappe av i en stresset hverdag
    føler deg trett uten å forstå hvorfor
    vil finne og/eller utdype din kreativitet
    vil oppnå større selvinnsikt
    vil oppnå større kroppsbevissthet
    søker fysisk, følelsesmessig og åndelig utvikling
    ønsker kroppsbehandling i tillegg til samtaleterapi

     
  • At 1:24 PM, Blogger Ingunn said…

    takk for tips, er redd jeg er for mye skeptiker. Der ligger vel ganske mye av problemet...
    Ingunn

     

Post a Comment

<< Home