livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Friday, April 21, 2006

tidlig oppe og gråter ikke - men litt frustrert

Klokka er 4 og jeg er lys våken. Sikkert pga pinex forte - jeg har brukket håndleddet.
Tenkte jeg skulle få unna noen regninger, men så kommer jeg ikke inn på nettbanken!!!
(ro deg ned nå da Ingunn - tankefeltterapi, de stenger ikke strømmen i dag).

Hverdagen er her. Sykmeldt til 1. juni - bare å godta - vanskelig for meg detta! Ikke får jeg vaska gulv, ikke får jeg vaska kopper. Lese får jeg jo til da, og å klapre på tastaturet med ei hand, så skal ikke klage.

I går fikk jeg pakke i posten - nydelig skjerf fra Eli i lillatoner. Fikk skryt for det på jobben i går ja (var innom for å levere sykmelding). Jeg blir så glad for sånne ting ! :-).

12. mai nærmer seg, nå må folk på banen med konkrete avtaler om å komme. Skal sende ut en siste mail i nærmeste framtid. Sengeplass både hos Betty og meg. Rotat te mæ da, vanskelig å shine huset med ei hånd, men pytt, pytt - det er hjerterom ihvertfall.

Skal prøve nettbanken igjen nå.
Itj fårrå nålles!

4 Comments:

  • At 9:15 AM, Blogger Betty Boom said…

    Hallo.

    Jeg kommer meg ikke inn på epost pga feil.

    Kan du flytte STOLT greiene til 15:00. Jeg bestiller bord på suchi til kl: 18:00

    Kan du spørre om Anniken kommer tordag el. fredag?

    Betty

     
  • At 2:28 PM, Blogger Berit said…

    Håper du har fått deg en lur siden du skrev bloggen.Vi har snakka litt om oppvaskmaskina, var litt usikker på det med å ha den selv, men ettersom den i sokkelleiligeheten er bra, kan vi selge vår som er 2 1/2 år. Nypris er 4000, selges tilkjørt 1000 eller 800 hvis du henter den selv. Den er gulle god. Vi demonterer den i helga. Berit

     
  • At 5:19 PM, Blogger Betty Boom said…

    Hvis du trenger bil og sjåfør, Ingunn, så blir jeg med jeg. Betty

     
  • At 3:52 AM, Blogger Ingunn said…

    takk til begge for tilbudene! Ad oppvaskmaskin må jeg ha elektriker først for ledningen er ikke jordet. Ellers kjempetilbud Berit. Er desverre i dårlig ordnemodus her..

     

Post a Comment

<< Home