livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Monday, April 17, 2006

Permisjon - og snill hjelper :-)

Jeg er hjemme på permisjon - skal lage påskeaften mandag :-). I går kom Berit på besøk på sykehuset - så trivelig. Det går bra med meg bare jeg har en viss tilgang på smertestillende....

Da Berit kom søndag kveld hadde jeg fått permisjon til tirsdag 0830- når hverdagen begynner igjen. Trur du ikke denne drømmedama hjelper meg og pakke og kjører meg hjem? Hva mer: jo hun har med ei flaske rødvin til meg, for det mangla jeg jo til påskeaften! For en omtanke! Må innrømme at to glass ble inntatt før bysse lalle i går kveld...

Har så lyst til å ordne masse nå, men begrensningene gir seg selv. Får vente til Mari våkner, så blir det vel litt kjærlig kommandering, kan itj vask koppan æ no sjø (men jeg har lovt bort en vårjakke..)

Blir vel utskrevet tirsdag tenker jeg, så tror jeg jeg skal ha aktiv sykmelding et par uker. Gipsen må jeg ha i 6-7 uker - så skal jernpinnene dras ut, og så litt gips etter det.

Blir flink med høyrehanda etterhvert. Er fullstendig klar over at dette egentlig er en filleting, men det preger nå hverdagen likevel.

Håper alle påsketurister kommer sånn noenlunde uskadet hjem!

Ingunn, i soffan 17,04, 09,26

1 Comments:

  • At 6:08 PM, Blogger Berit said…

    Kos deg videre med påskelam og rødvin du Ingunn. Bare en glede for meg å gjøre deg glad. Så får du ha lykke til i morgen

     

Post a Comment

<< Home