livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Monday, June 12, 2006

Og solen går sin gang...

Bare rask tur innom.

Det skjer mye rart nå. Full fart på jobb (fikk vite om at jeg skal ha et innlegg på Fosen i morraformiddag, det fikk jeg vite i morrest - så litt stress ja..).

Så har jeg masse rare tanker. En nær person vil være nær meg igjen, har det ikke så bra. Jeg blir litt i villrede. Hva gjør jeg nå? Hvor lenge varer dette? Hva vil jeg? Men, det man kjenner er jo trygt og godt - og det føles bra. Merkelig......... Klarer ikke skrive mer om dette nå. Det blir for nært. Dette må jeg uansett finne ut av sjøl.

Førte til at jeg ikke dro noe sted fredag - det kommer forhåpentligvis nye muligheter.

Det går en Nemesis igjennom livet, men forsøker å fortelle meg selv at jeg kan påvirke sjøl også! Men, av og til orker man ikke, og lar bare ting skje. Ikke bra i det hele tatt!

Hete i Trondheim i dag - sitter med vinduet på vid gap ut mot Munkegata. Ikke har jeg sovet i natt heller. Så det passet dårlig inn med forberedelser til innlegg i morra det da, men jeg kan jo stoffet, dessuten er det en lang båttur utover...

mandag 12. juni Ingunn

0 Comments:

Post a Comment

<< Home