livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Thursday, March 23, 2006

Finalen? - og hva kommer så - bank, bank,bank, bank - her er et hus - her er en dør...hva finner vi der

Ja da er det gjort. Stor presentasjon i NOVA kino. Det gikk kjempebra - flott respons fra både ungdommer og de "voksne". Vi fikk sydd sammen et fint program, med musical framført av Rosenborg ungdomsskole - The commitments. Herlig! Og film bl.a om Mind the Gap!. To flotte gutter fra ungdommens bystyre var konferansierer. Per tok tabellene, jeg tok ( de mye mer interessante :-)......åpne kommentarene der ungdommene hadde satt ord på hva de tenker om framtida - kjempespennede. Rart - jeg var ikke nervøs en gang - fikk brukt humor og fikk med meg salen. Hva er det som skjer med meg?
Dette er den største ungdomsundersøkelsen som er gjennomført på ti år i Trondheim.
Adressa var der selvølgelig, pressekonferansen forsøkte vi å fokusere også positive ting, men adressa slår selvsagt opp det verste som hovedoppslag (ligger på www.adressa.no) der ligger også link til undersøkelsen.

Nok om det - nå er jeg rimelig sliten ja, men fornøyd på det planet. Så er jo livet mitt så mye annet da. Hvor konttastfylt kan livet egentlig bli...
Gir meg lov til å være fornøyd en stund likevel nå - hverdagen kommer allerede i morratidlig ja, da skal jeg ha gruppeintervju med sykehjemsstyrere - ytterpunkter ja, og et ganske ukjent felt.
Ungdomsforskning er jo faget mitt.

Vanvittig stor del av livet mitt ER jobben, men det er også der jeg får fri og sosial kontakt/ får stengt utresten....det er nok årsaken - uten den hadde jeg gått HELT til grunne. Jævlig skummelt.

Fått advarsel fra legen - dette går litt for vidt, jeg MÅ ta det mer med ro - klarer ikke..

Jobber videre med livsveven - jeg må få til en endring i renningen og funderer på hvordan. Vil ha nytt mønster i veven sjø. Ka ska det innehold da. Forslag??

Samtidig vet jeg godt at jeg er priviligert på akkurat jobbområdet - men balansen mangler i forhold til resten av livet.

Sorry for veldig selvsentrert post i dag, men sånn vart det.

Trøtt Ingunn

2 Comments:

  • At 6:32 PM, Blogger Betty Boom said…

    Gratulerer Ingunn. Det er da lov til å ha det gøy og gjøre et "støt" på jobben. Jeg synes du skal legge inn litt trening i veven. Middag hos familien Johnsen like etter påske. Samt skrive mere i bloggen din. Love, Betty

     
  • At 10:29 AM, Blogger Ingunn said…

    Takk takk kjære Betty!
    Glær mæ te middag over påske :-)
    Håper du har struktur på hverdag og trening og PÅFYLL! NB! NB!

     

Post a Comment

<< Home