livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Tuesday, March 07, 2006

det går (litt) likar no

Hatt en ganske bra dag på jobb da sjø. My ska gå sæ te når vi ska jobb så tett ja. Spesielt de som tidligere har sittet i kontor (store) får det vanskelig nå. Skal ikke undeslå at dette også handler om helseproblemer - vi er mange som trenger tilpasninger. Som sagt Dette er ikke inkluderende arbeidsliv. Men jeg har da hyggelige mennesker rundt meg. Det betyr SÅ mye!!

I går sjekka vi rullestoltilgjengeligheten jeg og ah, - Ingen tilgang - vedkommende må bruke andre innganger og laaang tid, for å komme frem til arbeidsplass eller møtelokale. Shame on you planners! Vi knekket forørig også koden for å bruke pc-kanon! Ha, ha.

På slutten av dagen, da de fleste var gått da vettu. - prøvde jeg meg med OTTAR. SÅ mange trivelige folk på jobben min!
Tenk for en herlig følelese å få 70 mennesker med på det, eller hele Gjensidigekantina (som vi bruker midlertidig). (Vi var bare 5 i dag da).

Berit, hvis du leser dette, få høre litt om hørsel kontra sitte i tette landskap.NbNbNb

Har fått skrevet store deler av hovedkapitlet til stor rapport, så fornøyd sånn--------men hva gjorde jeg da jeg kom hjem, - hunder, - butikken, - boms i soffan med avisene (May tomorrow be a trainier day). Tenker at avslapning for meg er ikke nødvendigvis via avslapningscd, mest sannsynlig via musikk - fARSKEN Æ HAr glæmt å spis - hoff - det vart så tydlig no, -ikke bra

Så kjempeglad for å ha blitt bedt med på fest (damefest) SÅ BRA !

gledeer meg fremdeles til å gå på jobb!

1 Comments:

  • At 10:48 AM, Blogger Betty Boom said…

    Hallo Ingunn.

    En varm hilsen fra Gran Canaria.
    Bra du "dro an" Ottar.

    lOVE, bETTY

     

Post a Comment

<< Home