livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Wednesday, March 08, 2006

Til all verdens flotte kvinner - vi e bra nok!!

Livet er fullt av fantastiske ting:

Solnedganger

Vakre regnbuer,

Skjønne blomster,

Latter og glede,

Stille øyeblikk,

..og flotte kvinner, - som OSS!!!

GRATULERER MED DAGEN!!!
Disse fine ordene fikk jeg på mobilen min fra Berit i dag :-)

2 Comments:

  • At 8:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hei Ingunn. Jeg drister meg innpå. Håper du virkelig tok til degverset, og kanskje følte deg enda litt bedre etterpå.Synd å høre at du sliter med åpent jobblandskap, du er ihvertfall ikke alene. Ettersom dette er nytt, regner jeg med at alle støyforskrifter er overholdt med hensyn til tillatte maxverdier. Spør driftsavd du, de skal kunne oppgi hvor høyt nivået er.Støy deles i 3 kategorier: Støyskade, helseskade og sjenanse, men sistnevnte er jo dårlig definert for det varierer fra person til person. En ting er sikkert; det ene fører til det andre, så dette må ledelsen ta på alvor. Ha en fortsatt fin arbeidsdag, no er det snart helg!! KLem fra Berit

     
  • At 2:32 PM, Blogger Ingunn said…

    Jeg regner nok med at støyforskrifter er overholdt, og jeg regner med at jeg skal takle dette. Det som bekymrer meg er at dette er en løsning som kan gjøre det vanskelig for folk som sliter. Det er vanskelig å ha en dårlig dag sammen med 69 andre, og det er faktisk vanskelig å ha en veldig god dag også - det er få og lite isolerte sosiale soner så vi må pinadø BEHERSKE OSS der også. Er ikke det et hæslig uttrykk: Nå må du beherske deg!!!
    Løsningen har helt klart innvirkninger på det sosiale livet på jobben min.
    But "Always look at the bright sideof life" :-)

     

Post a Comment

<< Home