livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Friday, August 04, 2006

sommern var fin den















Vi har sola og enda e det sommer. Bada i Theisendammen i går kveld, Kyvannet før det også flere dukkerter i løpet av ferien på Være/Vikhammer. Må passe på nå før alle manetene kommer.

Ortografien blir besynderlig grunnet skaden paa tastaturet/ treng ei handykvinne eller mann. Enten finner en det sjarmerende eller saa slaar en av..........

Stille hjemmesommer ja, men det er jo bare å ta en tur til byen så er det arrangementer hvor du enn snur deg. Olavsfestdager enda og i kveld spliller Kyrkjebø og Placido Domingo på torvet. Var på gratiskonsert med JohnDoe tidligere i uka. Så er det matfestial med messe smaksprøver fra hva det norske landbruket hsr på luringa til oss

Så går jeg lange turer i skogen med hundene, der er det en bekk de kan bade i også. Bærene står der til fri benyttelse. Nikki er kjempeglad i blåbær, og beiter fra tuene. Rar hund? Har sett piggsopp / må nok opp dit uten hunder for å få dem medmeg

Har lant meg noen boker paa biblioteket da:

#Gi hverdagen et løft, av Gro Johnsrud Langslet , ikke lest enda
#LOS. Løsningsorienterte samtaler , Arild Ambo/ den leser jeg nå/ mye interessant
#Finn Skaarderuds Andre reiser, leser jeg parallelt.
Og så leser jeg når det behøves: Haldord Skards KUNSTEN Å OPPMUNTRE - den anbefales

I hvertfall håper jeg dere alle lever igjennom denne dagen alene. Dagen i dag har sin egen verdi. Jeg kommer ikke til å glemme det vi laerte på Røros, om han som sprang når han gikk, og var langt inni neste prosjekt uten å klare å lande i det første forst. Dette er en hovedutfordring for meg.

Ingunn

0 Comments:

Post a Comment

<< Home