livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Thursday, August 31, 2006

Bra start

Blir lenge mellom at jeg skriver nå. Reflekterer nok at livet er hektisk på den ene siden, og at jeg plages med avmaktsfølelse på den andre.

På den posititve siden har skolestarten gått bra for begge mine - og det er ikke noen selvfølge. Omsider har man fått i gang et tilbud der komminikasjon via mail med lærer går inn som en del av oppleggget for min søvnforstyrrede datter. Den eldste har fått et opplegg rundt seg som har hjulpet tilnå. Bank i bordet! 1 til 1-undervisning nå istarten, så får vi se etter hvert.

Hadde en hyggelig fredag ute på rødvinsrunde med Berit, Toril og Kjersti. Folke er travle så dette var en avtale vi hadde gjort tidlig i sommer. Vi lot skravla gå, og hørte på jazz på 9-muser.

Nå har været snudd, og jeg kjenner høstlufta har kommet. Jeg er glad i høsten. Jeg synes sommeren stiller for store krav til meg...
Høsten gir meg tillatelse til å krype sammen med pledd og ei god bok og rødvin i glasset. Jeg MÅ ikke være så sosial hele tiden. Det handler vel også om situasjonen min i det store og hele.

Og sånn går no dagan - skal møte M nå for å kjøpe skolebøker.

Med ønske om en god dag!

Ingunn

2 Comments:

Post a Comment

<< Home