livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Thursday, March 02, 2006

verden var ikke helt forlatt...

Nå er det torsdag morgen kl. 05.30. Tredje hverdag, og jeg sover dårlig. Men det er ikke noe nytt..

Vi lever litt i en boble på Røros, bevares det er deilig det og jeg HAR hentet overskudd. Det har jeg ikke minst hentet gjennom møter med mennesker på gruppa vår. Mange gode samtaler som jeg har med meg og tenker på nå etterpå. Takk te dokk!

Satt på med Johnsen Family til døra - det var supert. Hjemme hadde Lina gjort så godt hun kunne, likevel er det et stort opprydningsarbeid som ligger foran meg ja.....på så mange måter.(og blomstene var døde ja :-) ). Skulle ønske jeg kunne si at det var godt å komme hjem, men det har nok ikke skjedd noe magisk her nei. Dvs INGENTING har skjedd. Her har de ventet på at jeg skal komme hjem for å ta tak i ting...

Det var fint å møte kolleger igjen, men jeg er mer usikker på de nye fysiske arbeidsforholdene - 70 mennesker i landskap.....(grøss..). Dette er ihvertfall ikke inkluderende arbeidsliv, dette skal du være frisk for å orke! Ser ikke så veldig lyst på dette...

I dag - i formiddag skal vi til dyrlegen med Nikki. Jeg gruer meg veldig. Lina skal være med, det tror jeg er viktig. Men jeg har lovt henne at i dag skal det være en utredning - Nikki skal være med hjem - altså utsetter jeg det.. Jeg storgråt i går, både fordi jeg var veldig sliten, og fordi jeg er veldig glad i hunden, og fordi jeg gruer meg til reaksjonene etterpå.

Skjønner ikke hvordan jeg skal få til et bra opplegg for trening og kosthold nå...Jeg drar på jobb 7-halvåtte, er ikke hjemme igjen før ca halvfem. Som oftest er det da å vaske etter hundene, så er det tur ut med hundene (ja det er jo litt trim). Så er jeg helt pumpa. Kostholdet har jeg ikke klart å endre nok, men VIL det! (I morgon, i morgon). Rødvin er godt..

Skal sette meg å gå gjennom permen fra Røros i dag, kanskje klarer jeg å endre fokus litt mer i optimistisk retning, kanskje finner jeg noen verktøy.

En god dag, er en god dag - kommer aldri aldri tilbake - synger Henning Kvitnes på radioen nå.

Nå skal jeg hente inn avisa og drikke kaffe.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home