livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Sunday, February 26, 2006

siste kveld på Røros

Som sagt en rar dag. Etter avskjedene i dag, følte jeg meg i en underlig stemning, nesten utmattet og sovnet og sov fram til middag. Etter middag tok jeg livet helt med ro - ingen trenig heller---bare en kort tur ut. Traff de andre etter bassengtid, dvs klokka 8.
Johnsenfam. må ta innover seg en ny sorg - råtrist, ikke minst med tanke på småguttene. Eldstemann spurte meg om moren og faren min, og jeg måtte nesten svare ærlig - at de var døde for mange år siden. Er du alene da?, sa J.Arvid. ....

Spilte til slutt kort med Tone og Mary - selbuwist som jeg tapte!!

Nå er det bare natta og pakkinga igjen her.

Søster A.G ringte nettopp - vi må ta tak i hundeproblematikken når jeg kommer hjem. Tungt - men det er livets gang det også. Tap etter tap..

God natt Røros!

1 Comments:

  • At 10:42 PM, Blogger Betty Boom said…

    Lykke til på jobb. Jeg har hatt en skikkelig nedtur i dag. Ingen mirakler skjedd verken på Røros eller her. Skal sykemelde meg lenger. Mer om det siden. Kjærlig hilsen fra Betty.

     

Post a Comment

<< Home