livet, håpet og kjærligheten - life, hope, and love

This is a blog that (till now) is about life, hope and love. My everyday experiences as a human being, struggling with warious matters in life, but also moments of happiness, good things in life. Ingunn

Monday, March 27, 2006

konsolidering og optimisme

...men største skylda det hadd no snekkarn, som snekra stægan med råtne bord....

Noen ganger må det være lov å ha det alright, eller?. Jeg er både glad for og litt oppgitt over at jeg veksler så mye i sinnstemning.

I går morges skrev jeg:

No har æ vaska koppa,
no har æ vaska golv,
no har æ koka kaffe,
som æ ska drikk opp sjøl.

For livet e mangfoldig, og vi e ganske små, men bakom mørke skya der himmeln kanskje blå?

Det går opp og ned. Det går tross alt mest opp, og det er jeg evig takknemlig for. Men så har jeg et vanvittig sinne, da, som kanskje kan føre meg på ville veier. Jeg vet ikke? Fakta er fakta, men hva er rett å gjøre og hva er gæli da, - skal oppsøke en klok samtalepartner om dette!

Ja, Anne Sidsel :-), jeg klarer stort sett å finne glede i hver dag. Jeg er relativt frisk, ihvertfall fysisk.... Jeg har mat og tak over hodet (mat er godt ;-)...). Jeg har en utfordrende jobb jeg trives med. Og der jeg får anerkjennelse - superheldig.

I dag har til alt overmål søstra mi fått fast jobb!! Gratulerer Anne Grete! Nyborg barnehage er kjempeheldige!!

Jeg har nydelige tanteunger på 7 og 4 år, som har begynt klatrekarrieren sin på Dr. Maud i dag! Hørte du det Betty.

Jeg har to flotte døtre, det så dere vel, dere som var på Røros? Vi takler dette vi! Og Lina skal ta eksamen i kunsthisorie - det går bra!

Jeg tror jammen jeg kjøper meg et flax-lodd i dag.

(Jada Nikki og Tino, vi skal gå tur nå!).



Current Mood: calm

0 Comments:

Post a Comment

<< Home